У рамках міжнародного фестивалю Гогольфест 2017 року з 9 по 10 вересня, окрім інших подій, на території ВДНГ відкрилися два павільйони візуальної програми.
У проекті взяли участь художники з України, Польщі, Росії, Казахстану, Австрії, Нідерландів, які були запрошені до проекту шляхом open-Call. Усі вони працюють як у традиційних видах мистецтва, так і в нових, експериментують з матеріалами, простором, галузями, часто використовуючи міждисциплінарні зв’язки.
Скульптурний проект ‘Terra Firma’
7 павільйон ВДНХ.
‘Give me one good night on ‘terra firma’. I’ll do anything you want tomorrow’
Чи замислюємося ми, наскільки важливо відчувати твердиню під ногами. Невід’ємна складова нашого буття, непомітна та природна. Ким були б ми, якби не вона. Що б ми могли, якби не основа під нами, базис нашого всього. Нас і все, що більше нас, творіння рук наших, може витримати тільки вона. Проект представляє великі скульптурні форми як ремінісценцію нашого існування з усіма його проявами невід’ємно й завдяки очевидності та нескінченності Terra Firma у всесвітньому потоці і взаємодії біочасток.
Учасники проекту: Олександр Турецький, Віктор Гріза, Юлія Яланжі (Invogue Gallery), Оксана Чепелик, Олена Піскова, Максим Жестков, Анна Надуда, Артем Присяжнюк, Іван Власенко, Олена Самарська, Катерина Сніжко, Артем Стрембіцький, Ольга Собко, Маргарита Шерстюк, Ігор Канівець, Василь Татарський, Віктор Ареф’єв, Kristofor & Kleymenova.
«Клітинна практика. Зародження»
Художниця з Одеси Юлія Яланжі продовжує свої пошуки на межі мистецтва та клітинної теорії. Її авторський проект «Клітинна практика» знаходить нову форму у рамках фестивалю Гогольfest.
Задум скульптурної інсталяції — відтворення клітинної системи. Як елементи складаються у ціле, так об’єкти-клітини утворюють єдиний організм. Тотальна інсталяція веде глядача до розуміння цього процесу.
Природний механізм, взятий за основу арт-проекту, розкриває таємний символізм скульптури. Клітка як базовий елемент всього живого на Землі є архетипічною фемінною формою. Вона повертає нас до найдавніших несвідомих першообразів.
Baradax Studio
«12 чайників» непрактичної сюрреалістичної форми парять у повітрі.
«Проект представляє Чайник, якому стало нудно. Робота являє Обмеження як рушійну силу еволюції.»
«Motion-дизайн The Elements» — нова відеоробота гуру міжнародного motion-дизайну Максима Жесткова.
Максим Жестков — художник motion-дизайну та анімації, що працює на стику кінематографії та мистецтва. Серед його клієнтів по всьому світу Google, Fox, MTV, IDEO, BMW, Ford та інші.
Поряд з професійною кар’єрою він завжди намагається перекласти кордони візуальної мови на свої короткі фільми. Працюючи над фільмами, рекламою та дизайнерської індустрією, він досліджує нові рубежі мистецтва, технологій та дизайну, й завжди шукає нову проблематику.
«ПОШУК першоелементів» Діаграми Кухарського.
Першоелементи — стихії: повітря, вогонь, вода, земля. А ще кераміка, як першооснова.
Просторова структура Калабі-Яу. Усе це має відношення перш за все до дуже складної математики, яка представляє собою апофеоз узагальнення тих явищ та принципів, які наука понад сто років спостерігає в області вивчення субатомного світу. І його властивості часто повністю суперечать властивостям матерії в рамках класичної, ньютонівської фізики й канонам здорового глузду.
Множина Калабі-Яу ілюструє ефекти компактифікації «простір-час». Це як «Спочатку Бог створив небо та землю …», тільки через сто років експериментального вивчення світла, маси і енергії. Питання про природу субстанції — з чого все? До якогось моменту ми можемо говорити, що все — з атомів. Ще глибше — з енергії. А різноманіття Калабі-Яу … — це переробний рівень абстракції і математичного узагальнення сучасного розуміння питання. Багатовимірний океан енергії і комп’ютерні зображення Простору Калабі-Яу — пречудові …
«Серія неваляшек «мИ»
Коментує автор інсталяції Віктор Гріза, художник, арт-оглядач: «Оригінал цієї іграшки призначений для забави (и-и-и-и-и) дітей досить ще нерозумного віку. Центр ваги іграшки, розташований знизу, не дає остаточно покласти її в стабільно горизонтальне положення.
Ці алегоричні об’єкти персоніфікують епохальних особистостей, які мали неабиякий вплив на хід історіі, яких не можна прибрати чи викреслити. Час від часу вони все одно встають в повний зріст в ідеологічному просторі.
У будь-якої епохи та країни є свої герої та антигерої. Їх «знак» залежить від тих, хто ними …грає (запрошує на п’єдестал або скидає з нього).
У момент екстремуму до и-чанію додається м-и-чання, через це виникає впевненість в категоричній спільності маси з культом особистості … »